جانشین سابق و مشاور سپاه کربلای مازندران گفت: در خان‌طومان از 18 فروردین تا امروز از سوی رزمندگان سپاه کربلا سه پاتک سنگین انجام و ضربات و تلفات زیادی به دشمن وارد شد که در پاتک نخست 180 نفر از لشکر دشمن به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عین‌الله تبریزی در گردهمایی بسیج رسانه مازندران در ساری اظهار کرد: در دو هفته گذشته در خان‌طومان در کنار شهدای بزرگوار این منطقه حضور داشتم.

وی با اشاره به وجود امنیت نسبی در دمشق، اظهار کرد: منطقه حلب حدود 350 کیلومتر از دمشق فاصله دارد و تمامی پروازها در این استان به صورت پنهانی صورت می‌گیرد.

جانشین سابق سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه باید قدر امنیت کشور را بدانیم، خاطرنشان کرد: اگر با داعش در سرزمین سوریه مبارزه نشود، باید در مرز کردستان با آنها بجنگیم.

تبریزی با اشاره به اینکه هدف از حضور رزمندگان در کشور سوریه مبارزه با دشمن در خارج از مرزها است، گفت: داعش مخفف دولت اسلامی عراق و شام است و این گروه تکفیری با اشغال این دو کشور اقدام‌ خود برای تأسیس این حکومت را آغاز کرده اما بدون نتیجه ماند.

وی با بیان اینکه در مدت چهار سال 1200 رزمنده در سوریه شهید شدند، اظهار کرد: داعش تهدید کرد اگر حرم حضرت رقیه و زینب (س) را اشغال کنند آنجا را به آتش می‌کشند و این برای شیعیان غیرقابل تحمل است.

تبریزی با اشاره به تلاش جوانان برای حضور در جمع مدافعان حرم، گفت: در حال حاضر بسیاری از رزمندگان بسیاری به صورت داوطلب آماده اعزام هستند که اجازه به آنها داده نمی‌شود.

این فرمانده محور حلب سوریه اعلام کرد: بمباران بسیار شدیدی از دیشب تاکنون در خان طومان در حال انجام است و درگیری سنگینی درحال جریان است.

تبریزی گفت: جنگ آنجا چیزی شبیه جنگ صدر اسلام است و بسیاری از تکفیری‌ها شعار الله اکبر و لااله‌الله سر می‌دهند، بسیاری از افراد دشمن فریب خورده‌اند و برخی هم جزو نیروهای تربیت شده آنها هستند. جنگ با این افراد بسیار سخت است و تا کنون مدافعان حرم اجازه نداده‌اند گروه‌های تکفیری به حرم آل الله هتک حرمت کنند.

جانشین سابق سپاه کربلا مازندران، گفت: نیروهای ایران موجب عدم اشغال سوریه و عراق می‌شوند و در غیر این صورت تنها در مدت 24 ساعت این دو کشور اشغال می‌شود.

تبریزی با بیان اینکه در مبارزه با تکفیری‌ها نیروهای فاطمیون عراق، حیدریون افغانستان، زینبیون سوریه و حزب الله لبنان حضور دارند، اظهار کرد: اعزام نیروها از سوی جمهوری اسلامی ایران بسیار اندک است و در کل، نیروهای جمهوری اسلامی نقش مستشاری دارد.

وی با بیان اینکه شهادت شهید بلباسی و کابلی تایید شده است، افزود: همه بازوبندها و سربندهای رزمنده‌ها لبیک یا زینب، کلنا عباسک یا زینب بوده اما سربند رزمندگان ایرانی کلنا فداک عباس یا زینب دارند.

جانشین سابق سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مجروحان النصره در اسرائیل درمان می‌شوند، خاطرنشان کرد: در تروریستی بودن داعش و جبهه النصره شکی نیست و این دو گروه از سوی کشورهای مختلف به طور رسمی به عنوان گروه تروریستی معرفی شده‌اند.

وی افزود: در سوریه شاهد ضعیف شدن داعش هستیم و اختلاف‌های فراوانی با جبهه النصره پیدا کرده‌اند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس